Wijkindeling Wijkindeling

Bij het huisbezoek wordt aandacht geschonken aan de zorg voor de persoonlijke omstandigheden van de gemeenteleden. Het huisbezoek is een komen in de Naam en de dienst van de Zender, de Heere Jezus. Voor zowel degene die het bezoek aflegt als degenen die bezocht worden, geldt het woord van de Heere Jezus: “Wie u hoort, die hoort Mij”. De spits van een huisbezoek dient te zijn: de oproep om naar het evangelie te leven. Het is gebruikelijk om een huisbezoek te besluiten met Schriftlezing en gebed.

Om het pastoraat praktisch gestalte te geven is de Hervormde Gemeente van Krabbendijke ingedeeld in acht wijken, waarbij het de bedoeling is om in elke wijk een of meerdere ouderlingen als wijkouderling te laten fungeren.

Wijk
A
Drie Minuten | Kerkpolder | Meekrap | Meestoof | Noordschans | Oostpolderweg | Watervliet | Westhof | Wilhelminastraat

B